Cestovní horečka před Holandskem
aneb jak jsme jeli na Jawa/ČZ sraz do Bourtange - Holandsko
31.5. - 3.6.2007
Týden před akcí mi zavolal JawaDrak, jak pokračují mé přípravy do
Holandska, že prý už má načepovanou slivovici:o).
Samozřejmě jsem mu řekl, že přípravy nepokračují, protože v té době jsem se
připravoval na zkoušku a čas na přípravu moc nebyl. Ale už jsem se nemohl
dočkat. S Jurou jsme spolu komunikovali přes internet a domlouvali poslední
důležité věci. Hlavně kde budeme v Německu spát. Den před odjezdem jsem byl
už skoro sbalený. Musím říct, že sem měl cestovní horečku a celou noc jsem
nemohl spát. Hlavně jsem se těšil na všechny, až se opět uvidíme a
pokecáme.
Úterý 29.5.2007
Den D nastal. Ve 12 hodin jsem
zavolal Petrovi jak na tom je. Řekl mi, že mu z motorky ukradly všechny směrovky, a že volal do pojišťovny a ještě musí koupit nové a namontovat
je. Petr
má poslední dobou smůlu, protože už mu z motorky ukradly i zadní kufr. Takže
peníze, které měl připravené na Holandsko dal za směrovky. Ale nakonec to vše
dobře dopadlo a v 15 hodin jsme od našeho baráku vyráželi směr Chomutov. Do
kempu Kamencové jezero jsme dojeli okolo 17 hodiny, hned po příjezdu čekal u
brány JawaDrak. Koukám nikde nikdo, beru telefon a volám Dantemu, kde je, že
prý za chvíli přijdou. A opravdu jo, přišel s ním i Olda, který už se
nemohl taktéž dočkat a vyrazil z Prahy dřív. Dozvěděli jsme se, že byli
v nedaleké hospodě:o).
Bylo nám hned jasné co tam dělali. Šli jsme tedy zaplatit chatku a ubytovat se. Po provedení této celé
procedury jsme všichni šli opět do hospody.
V 17:41 přijela Marta a jak to tak občas u holek bývá přejela odbočku na
kemp, ale zato trefila hospodu, kde jsme právě hodovali:o).
Každý hold máme čich na jiné věci:o).
Samozřejmě nepřijela sama, ale v doprovodu s Hansem, který přijel autem jen
na otočku. Tankujeme dobře vychlazené
pivo. V 18:20 přijel Radek a s ním
i Míla, který se k němu připojil před Chomutovem. První člověk o kterém jsme
nevěděli a nebyl poslední. Takže o jednoho navíc. Ve 20:21 přijel další nový
člověk tentokrát Míra a 4 minuty nato potom Jirka. Po ubytování oba přišli
do hospody a já slavnostně prohlásil, konečně pijeme s Mírou:o).
Samozřejmě jakožto u Penála bývá zvykem nezklamal ani tentokrát a přijel si
popovídat. Zrovna se debatovalo na téma Jawa tanga a Penál pronesl skvělou
hlášku: „Došel jsem k zjištění,
že nosím Jawa tanga obráceně":o).
Dovedete si představit co následovalo potom… Tak nám to pěkně pokračuje a
po 21 hodině začalo pršet a vypadalo to na dlouho. Máca přijel jako poslední,
bylo asi půl desáté a pěkně při tom zmokl. Tak jsme se odebrali do chatky.
Měli jsme v úmyslu jít ve 22 hodin spát, ale jaksi se noční debata protáhla
do brzkých ranních hodin….
Středa 30.5.2007
V noci
jsem toho moc nenaspal.
K dešti se přidal i dost silný vítr a kolikrát jsem měl strach, aby nám vítr
neshodil motorky. Vstal jsem ve 4:30 sice přestalo pršet, ale obloha se
netvářila nějak příjemně. Za chvíli po mně vstával i JawaDrak, ostatní dále
vyspávali. A tak na řadu přišla brzká raní snídaně. Po snídaní jsem šel
natočit první záběry. Postupně ostatní začínají vylézat z pelechů. Najednou
slyším motor 650 a ke vší mé radosti přijel přes Nechranice nikdo jiný než
Zdenda. Bylo něco kolem 7 hodiny ranní. Odjezd z kempu Kamencové jezero
v Chomutově byl naplánován na 8 hodinu s tím, že se nečeká. Samozřejmě ti co
v nedaleké hospůdce byli déle, tak vstávali pozdě. Jsme seřazeni do
řady na parkovišti, nesmí chybět foto a chystáme se vyrazit na cestu. Ale co se nestalo, Martě
nechtěla nastartovat motorka. A tak ta skupina co už byla připravena na
odjezd vyrazila bez zbytku, který nás, až závadu odstraní dožene. Zbytek ve
složení: Marta, Máca, Olda, Dante. Tak se také stalo, pod mým velením jsme
opustili kemp a první zastávka byla jasná. Nejbližší pumpa, kde všichni
povinně natankují třeba jen 4 litry, abychom se
po cestě co nejmíň zdržovali
postupným tankováním. Na benzině ještě jednou zjišťujeme jak to vypadá a
dozvídáme se, že se pořád poruchu nepodařilo odstranit a tak pokračujeme bez
zbytku ve složení: Riky, JawaDrak, Jirka, Radek, Míra, Míla, Petr, Zdenek.
Já vybaven mapou vedu kolonu na hraniční přechod Hora sv.Šebestiána. Kde po
kontrole pokračujeme po silnici č. 174 do Zschopau, kde díky zajímavému značení
jsme se pěkně zamotali, ale nakonec vše dobře dopadlo a konečně jsme najeli
na silnici č. 180, která vede až do Egelnu. A jak už je v Německu zvykem o
objížďky jsme neměli nouze:o).
Za tu cestu do Egelnu jsme jich potkali nejméně 8. Kolem 12 hodiny jsme
teprve byli ve městě Stollberg, kde na benzinové pumpě jsme si dávali oběd.
Zatím jsme toho moc nenajeli, ale potom už to celkem šlo a
cesta ubíhala
dobře. Jedná z dalších přestávek byla na pumpě v Egelnu, kde jsme byli
v 17:30. Kousek odsud bylo první místo, kde byla možnost přespat v kempu. To
místo byl kemp ve Wolmirslebenu. Ale našim cílem byl nějaký kemp blízko
Wietze.
A tak jsme pokračovali po silnici č. 81 směr Halberstadt a potom po
silnici č. 245 do Barnebergu a dále po silnici č. 245a do Helmstedtu. Odtud
silnici č. 244 do Velpke, kde jsme odbočili na silnici č. 188 a přes
Wolfsburg, Gifhorn jsme přijeli na křižovatku, kde jsme opět odbočili na
silnici č. 214 a směr na Celle až do cíle naší cesty Wietze. Kam jsme
přijeli asi 21:30. A co se nestalo úplně náhodou jsme se tam potkali se
zbytkem naší party. Aspoň jsme se nemuseli hledat. Zároveň jsem se dozvěděl,
že kemp, kde jsme původně měli přespat není nic moc. A tak nás Máca dovedl
do jiného kempu kousek od Wietze. A to přesně do kempu ve městě Winsen(Aller).
Po příjezdu do kempu by se mohlo zdát, že je to kemp jen pro karavany,
protože
všude kde se člověk podíval byly karavany. Ale místo pro stany tu
také měli. Za stan a motorku jsme
zaplatili 12,5 euro. Sprcha s teplou vodou
v ceně. Takže horká sprcha přišla vhod. Místo pro stany bylo na louce u
řeky, která byla od břehu pouze 1 metr. A ti, kteří zažili
povodně hned vzpomněli nato, jak to dopadne, když voda stoupne. Nebyl to moc
příjemný pocit, ale přežili jsme ho všichni:o).
Po postavení stanu mi přišla sms od Jury, kdeže to vlastně spíme, že jsou
někde blízko. Tak jsem jim odepsal. Pak jsme si šli sednout do restaurace.
Někdo si tam dal řízek za cca 8 euro a někdo pivo 0,3 l za 1,8 euro, nebo si
dal obojí. Majitelka už byla unavena, a tak kolem 23. hodiny jdeme ulehnout do
stanů. Zítra nás čeká druhá část cesty. Všichni jsme se dohodli, že až
vstaneme pojedeme. Najednou mi přišla sms od Parády, kde to je, že jsou tu
samé karavany:o).
Tak jsem se je vydal společně s Radkem a JawaDrakem hledat. Přicházíme
k příjezdové
cestě do kempu, a po cestě potkáváme Parádu a vdáli na nás zasvítí Jura.
Zjištění pro všechny je, že majitelka zamkla branku, které si nikdo nevšiml. Museli
jsme se tomu zasmát a dodali jsme k tomu, že nás zamykají asi proto, aby nás
nikdo neukradl:o).
Naštěstí tam byli malá dvířka, která se dala otevřít a po sundání bočních
kufrů z motorek, projel jak Paráda, tak i Jura. První půlku cesty kluci
motorky tlačili, a pak už nemohli a Paráda dodal proč tlačí motorku jak
blbec, když má motor nasedl a zbytek dojel:o). Přijeli k hlavní budově a tam
na nás v okně koukala majitelka, a tak neunikli kontrole:o). Pokud se ptáte
co bylo s kufry, tak jsme je já a JawaDrak nesli celou cestu…Za dobrotu na
žebrotu:o).
Poté co jsme si pověděli první zážitky z cesty, jsme šli spát. Bylo půl
druhé ráno.
Čtvrtek 31.5.2007
Vstávání do chladného rána bylo
celkem fajn. Po snídani, zaplacení
kempu a sbalení věcí pokračujeme dále.
Vedoucím kolony, která čítala 12 motocyklů byl Dante vybaven GPS navigací.
Samozřejmě v kempu zůstali Jura, Paráda s Lenkou, kteří jeli oba na 650. A
tak bez nich vyrážíme na cestu. Vracíme se na silnici č. 214 a jedeme směr
na Nienburg a dále po silnici č. 214. V Nienburgu najíždíme kousek na
rychlostní komunikaci. Zde nás také dohonili Jura s Parádou, a aby se
ukázali, že mají 650 tak nás předjeli a ujeli. To nedalo Oldovy a jeho
Karose, a tak se naštval a zatáhl za plyn a během chvíle zmizel taky. My
jsme ovšem pokračovali naším klidným tempem. Protože Zdenda přijel na
tovární Jawě 650 Classic, která měla trochu větší spotřebu, museli jsme
přibližně každých 150km stavět na benzínce, což nám nevadilo. Hold
k vedoucímu kolony se to nějakým nedopatřením nedostalo, a tak se Zdenda
taktéž někde musel odpojit. A už s kolonou nepokračoval. Počasí se
začalo
kazit a začalo drobně pršet. Zastavujeme na benzínce a oblékáme nepromoky.
Pokračujeme dále podle plánu, ale najednou před námi stála dlouhá kolona,
nikdo nevěděl co se děje. A tak technika zaúřadovala a našla jinou trasu
naší cesty. V tuhle chvíli asi málokdo věděl kde jsme a kudy jedeme.
Pokračujeme dále, cesta už byla mokrá a najednou Dante přibrzdil a Marta jedoucí asi jako třetí se lekla a vzala za přední brzdu a poroučela se
k zemi i s motorkou a já měl co dělat, abych ji nepřeválcoval, protože
jsem
jel hned za ní. Naštěstí se nic vážného nestalo, jen ohnutá řadící páka,
odřená brašna a nějaká ta modřina. Ještě, že má na motorce padák. Po chvíli
tedy pokračujeme dál, všichni dodržujeme bezpečný odstup.
Nakonec i přes
všechny problémy jsme asi v 18:00 dorazili na místo Jawa/ČZ srazu
v Holandsku do Bourtange, které je od hranic s Německém vzdálené asi 7 km.
Po zaplacení 10 euro vstupného a obdržení drobných dárků, které byli v ceně
vstupného jedeme vybrat místo pro stanovaní. Na opravdu krásně posekaném
trávníku vybíráme dobré místo.
Dokonce tam někdo objevil houbu a Máca řekl,
že by jsme mohli postavil stany kolem ní do kruhu. Sice jsme stany postavili
do kruhu, ale né kolem houby. Samozřejmě kdo jiný nás přišel přivítat jako
první, byl Šílený Krtek, který byl na místě o dva dny dříve, než začal
oficiální sraz. To je prostě Krtek:o).
Hledám Juru, Parádu a Oldu a nikde jsem je neviděl. Že by tu ještě nebyli?
Divné. Po asi půlhodině za námi přijeli a hned jsem vyzvídal kde byli. Od Oldy
jsem se dozvěděl, že byli někde při cestě na obědě. A také dodal, že tam kde
nás
všechny předjeli se chtěli jen ukázat jací jsou machři:-). Vzali za plyn a
všechny nás ve 120km/h předjeli. Jinak prý jezdí 90km/h:o).
Za chvíli nato přijel i Zdenda. A naše sestava byla skoro kompletní. Zbývali dva šílenci Míra a Pepa, kteří vyrazili ve čtvrtek ve 4 hodiny ráno z Nupak
a do Bourtange dorazili v pátek ve 4 ráno. Jeli nonstop po okreskách, teda
klobouk dolu chlapy. A nakonec přijel Hans se svým kamarádem (jméno mi nějak
vypadlo:o))
a Liborem samozřejmě, že v autě. Libor nás zklamal tím, že nepřijel jak
sliboval na motorce. Slíbil, že se příště polepší. Všechny nás přepadl velký
hlad, a tak přišlo na řadu jídlo. Večer se nesl v duchu pohodové zábavy.
Kluci z Moravy přivezli slivovici a hned se zapíjel panák nato, že jsme
dorazili všichni v pořádku. A jak to vypadalo si asi domyslíte:-).
Ráno na programu byla vyjížďka, a tak se šlo okolo 23 hodiny spát. Samozřejmě
jak kdo chtěl….
Pátek 1.6.2007
Probuzení do pátečního rána bylo
super. Obloha bez mráčku, svítilo sluníčko a foukal slabý vítr. Odjezd
na
vyjížďku byl naplánován na 9:30. A kluci, kteří přijeli ve 4 ráno jeli
s námi, ale bylo na Mírovi vidět, že toho moc nenaspal. Vyjížďka byla do
města Papenburg, zde se nacházejí doky, kde se vyrábějí velké zaoceánské
lodě. Za prohlídku chtěli 8 euro. Prohlídka začala tím, že jsme skupina
asi 60 lidí šli do malého kinosálu, kde nám promítly 10 minutový průřezový
film o celé továrně. Potom následovala samotná prohlídka. Pokračovala u
zakladatelů samotné firmy a dalších lidi, kteří ji řídili. Díky Radovanovi,
který žije v Německu, ale umí česky jsme z této prohlídky měli opravdu hodně.
Neměl
to vůbec jednoduché, protože ten průvodce ho moc ani nenechal
nám
to překládat. Tím to bych mu tady chtěl za všechny strašně moc poděkovat.
Potom jsme se šli kouknout do samotných doků, kde se právě pracovalo na
jedné takové lodi. Přes prosklenou stěnu jsme koukali jak se pracuje. Dok
byl dlouhý 370m, široký 125m a vysoký 60m. Zážitek je to nepopsatelný.
K vidění tu byla i kajuta, ve které se během plavby bydlí. Pak jsme šli
ještě do druhého doku, kde byla rozdělaná další loď. Dozvěděli jsme se
spoustu informací o stavbě lodí. A tím celá prohlídka skončila. Krom pro mě
dost chaotického zorganizování prohlídky, to bylo velmi zajímavé.
Vyjížďka pokračovala dále a to do
malého přístavu Ditzum. Kde byla hodinová pauza. Všichni jsme se shodli, že
si
radši pojedeme nakoupit, než abychom byli hodinu v přístavu. A tak po
společném focení, jsme opustili přístav a vydali se zpět na cestu do kempu. To by jste nevěřili, jak špatně se v Holandsku hledá obchod. Hrůza děs a
když se místního zeptáte, kde je tu nějaká sámoška, tak vám řekne tímhle
směrem asi 1 km a je to ve skutečnosti 4 kilometry. Najít ve městě obchod
s jídlem je nadlidský
úkol, nemají to ani nějak značené, pokud to je zapadlé
mimo hlavní silnici. To samé je to tam i z benzínovými pumpami. Takže jsme
jezdili raději tankovat do Německa. Ale nakonec jsme obchod našli úspěšně
nakoupili a vydali se zpět do kempu. Kluci si samozřejmě nakoupili plechovky
piva na večer.
Po
příjezdu do kempu jsme si udělali piknik u Draka. Po jídle
nám Erwin ukázal svojí závodní stavbu Jawy, se kterou tam jezdil. Večerní
zábava se nesla v pohodovém duchu. Do našeho kruhu mezi stany zavítali
kromě němců také i samotní pořadatelé Jawa srazu, aby se s námi pobavili a
pokecali. Pivo, slivovice a další nápoje tekly proudem:o).
Zábava skončila pozdě v noci zpěvem s Holanďany u stolu. Akorát Zdenda šel
spát dříve, protože ráno jel zpět do republiky. Jezdí totiž sportovní
mototuristiku FIM rallye, která se letos koná v Itálii. Kolem 5 hodiny
raní
se vydal na cestu.
Sobota 2.6.2007
V sobotu byla na programu další
vyjížďka tentokrát na plochou dráhu, kde se odehrávali rozjížďky na závody. Tahákem byly plochodrážní motorky se saidou, dále následovala prohlídka
nových strojů a motoburza. Na tuto vyjížďku jela jedna část lidi od nás a
druhá jela se mnou k moři. Rozhodl jsem se tak, protože jsem se chtěl někam
také podívat a musím říct, že toho vůbec nelituji. Jeli jsme do asi 40
kilometrů vzdáleného přístavu Delfzijl, kde jsme se všichni vyfotili u moře,
a pak jsme si i prošli centrum tohoto krásného města a nakoupili také
dárečky pro své nejbližší. Strávili jsme tam celkem 2 hodiny. Poté jsme se
vrátili zpět do kempu. Ti kteří následující den jeli nonstop domů, se už
začali balit a připravovat na cestu. Na odpolední program přijela dechovková
skupina, aby zahrála lidové skladby. Konala se i tombola, ale od nás se jí
nikdo nezúčastnil, stejně tam byla většina věci od Libora:o).
Jediné ceny, o kterých vím, že se udělovali byly ceny za nejvzdálenější
účastníky srazu. První místo vyhrál Jura a druhý skončil JawaDrak. Jinak
večer byla opět volná zábava. Protože sem ráno brzo vstával, tak jsem též šel
brzo spát. Rozloučil jsem se a šup do spacáku.
Neděle 3.6.2007
Je asi půl páté. Vstávám a začínám
balit zbytek věcí. Vylézám ze stanu a koukám zatažená obloha a zima, p očasí
nic moc a v duchu si říkám jen aby nepršelo. Zpět do republiky jedu po
dálnici nonstop společně s Petrem, Jirkou a Mílou. Takže jedeme ve čtyřech.
Jediného koho sem musel budit byl Jirka. Máme sbaleno a na hodinkách je
5:45. Akorát abychom ostatní neprobudili musíme motorky plně naložené
odtlačit až k bráně. Po ránu dobrá trénink:o).
Jirka ještě jede hodit pohledy do schránky a konečně můžeme vyrazit na
cestu. Jedeme směr Dörpen a po silnici č. 401 do Oldenburgu, kde najíždíme
na dálnici a jedem směr Bremen. Ze začátku jsme jeli mezi 90 až 100 km/h.
Poté co jsme s Jirkou zjistili, že těm dvou to papá poněkud více než je
zdrávo, jsme jeli 80 až 90 km/h. Na nádrž totiž ujeli jen pouhých 250 km.
Což je spotřeba jako blázen. Někde před Hannoverem zase
Petr přepínal na rezervu, a tak jsem hledal nějakou benzínku. Bohužel na
Německých dálnicích moc benzínek není, a tak jsem musel zajet přímo do
Hannoveru k jedné benzínce.
Na křižovatce
jsem se špatně podíval na příjezd
k benzínce a musel jsem se otočit a napodruhé už
jsem se trefil. Jenže co se
nestalo? Míla přehlédl Petra a narazil do něj, rána jako blázen a Jirka mi
říkal, že si myslel, že Petr skončí na zemi. Naštěstí to ustál. Odnesl to
akorát Petrův kufr a držák a Mílův padák, jinak se nikomu zaplať pánbůh nic
nestalo. Na opravě prohnutého kufru jsme strávili asi hodinu. Bohužel Petra
se nějak poslední dobou drží smůla. Kufr jsme přidělali zpátky na motorku, pojistili ho pavoukem a gumicukem
a mohli jsme pokračovat konečně zase v jízdě. Když jsme vyráželi z Hannoveru
bylo 11 hodin. Najeli jsme zpět na dálnici a pokračujeme v cestě. Po asi
hodinové jízdě mi motorka přestala jet. Co se děje? Zastavil jsem
v odstavném pruhu na dálnici a přemýšleli jsme co může stát za závadou
v elektrice. Kromě předního světla nic nefungovalo, ani blinkry, nesvítili
kontrolky nic… Koukám na kabely, ale nic. Najednou sem šáhl na klakson a už
to zas všechno začalo fungovat. Pravděpodobně byl někde zkrat. Sláva!!!!!
Není to moc dobrý pocit stát v odstavném pruhu, když kolem vás všichni
projíždí
minimálně 130 kilometrovou rychlostí. Naštěstí jsme tam strávili jen 10
minut a pokračovali dále. Na jedné z přestávek jsme se o tom bavili a shodli
jsme se, že to radši dokud to jede necháme tak. Ono se hrabat v elektrice
nic moc. Další tankovací zastávku jsme udělali u Lipska, kde jsme
konstatovali, že nám musí benzín vydržet až za hranice.
Před Drážďanama jsme najeli na
novou dálnici směřující až k nám. Nová dálnice je pěkná, hlavně ty nové
tunely, jeden je dlouhý 3,5 kilometru, bomba!!!. Na hraničním přechodě na
dálnici jsme stáli v koloně asi 15 minut kvůli jednomu autu a pak když
člověk přijel k okénku a celníci viděli motorkáře s občankou v zubech
ukázali jeďte. A na to jsem tam čekal takovou dobu. Bylo přesně 17:00 když
jsme byli na hranicích. Konečně jsme byli doma, hurá!!! Teď už jen kousek a
jsem doma. Na hranicích se od nás odpojil Míla, který řekl, že si už pojede
vlastním tempem kvůli spotřebě. Rozloučili
jsme se s ním a jeli dál. Nová dálnice
vede skoro celá z kopce, má klesání 4%. Jedeme dál projeli jsme tunel na
české straně a najednou motorka přestane jet, myslel sem, že je to zas
elektrika, ale ta byla ok. Co to??? A zjistil jsem, že mi došel benzín:o).
Teda musím říct, že jsem měl obrovskou kliku benzínka byla 1800 metrů a jel
jsem z kopce, takže jsem tam dojel 40ti kilometrovou rychlostí.
Při pomyšlení, že bych musel někde motorku tlačit… Když sem se potom podíval
do nádrže, ještě něco málo tam
zbylo, ale protože jsme jeli z kopce, tak se zbytek benzínu přemístil do
přední části, což je jasné že:o).
Zde jsme si udělali poslední pauzu. Dali si dobré kafe a já cappucino,
poseděli a odpočinuli si. To byste nevěřili jak skvělý pocit může být
objednat si kafe česky. Slečna, která nás obsluhovala na nás koukala, a pak
se zasmála a zeptala se odkud vlastně jedeme. Řekli jsme jí,
že jen kousek
odtud. Z Holandska, byla celkem překvapená.
Jirka k tomu ještě dodal, že by
jsme se mohli otočit a jet tu cestu zpět:o).
Vyzařovala z nás dobrá nálada, že jsme v pořádku zvládli tuto cestu. Čas
pomalu ale jistě plynul dál, a tak jsme zas sedli na motorky a pokračovali
dále. V Praze se odpojil Petr a zbyl jsem já a Jirka, kterého jsem protáhl
přes Prahu na Strakonickou. V Praze na motorce nikdy nebyl a cesta se mu
líbila. A tak jsem ho dovedl na Strakonickou rozloučili jsme se a rozjeli se
každý svým směrem. Domů sem dorazil kolem 20 hodiny celý šťastný, hlavně, že
se nikomu z nás nic nestalo.
Od Míry sem se dozvěděl, že z Bourtange
vyrazili v 10 hodin a domů dorazili druhý den ve 4 ráno. Nejeli jako my po
dálnici, ale jeli po okreskách. Druhá parta, která se vracela po okreskách
s jedním přenocováním v Německu přijela v pondělí pozdě v noci. A tak plni
zážitků, vzpomínáme na tuto skvělou akci. Olda s Radkem zůstali ještě
v Holandsku, a tak se můžeme těšit na další zážitky.
Za těchto 6 dní jsem najel
2011 km. Průměrná spotřeba činila 4,58 l na 100 kilometrů. Motorka až na jedno
zaváhání šlapala skvěle. Škoda jen, že nebylo více času procestovat
Holandsko. A podívat se dál do vnitrozemí této krásné země. Tak snad někdy
příště. Pěvně věřím, že tohle nebyla poslední zahraniční akce na Jawách.
Doufám, že se na další akci sjedeme ve stejně skvělé partě lidí jako letos.
Užili jsme si srandu a pohodu, tak jak to má být. Kam příště? Nechám se
překvapit:o).
foto: Máca
text: Riky
Volné Setkání Jawařů
|